Närmare presentation av mig,Andrea!

Hej bloggen :)
Jag är en tjej(vilket ni kanske märkt :) ) på 11 år. Mina intressen är piano,dans,läsa(det brinner jag bokstavligt talat för) och mer :) På fritiden gillar jag att vara med mina kompisar(bland annat Tubbiestjejerna,men inte bara),jobba med designer(det älskar jag!)(kontakta mig på [email protected] om du vill ha header,design eller något),läsa,dansa,piano och tjaa,en massa mer då!

Jag går i klass 5b i vår skola,de andra går i 5a.. Jag gick i deras klass från sexårs till 3:an men sen bytte jag och min fd. bästis till skitskolan Engelbrekt.. Sen ville jag byta tillbaka till deras klass men deras pararellklass(min klass) hade mycket färre elever och därför fick jag börja i 4b(bytte förra året).. Dock så har jag inte slutat tjata och min mamma har mejlat rektorn ifall att det går att byta nu..Det  får jag hoppas :) Men annars så går jag väl kvar här tills femman slutar..
Nu nämner jag tubbiestjejernas namn för jag ska berätta hur jag blev vän med alla!

Teda: Teda började på mitt dagis när vi var 5.. Hon stog mest för sig själv och blev blyg när jag försökte leka med henne. Fast efter några dagar blev vi kompisar och det är vi än idag♥ Hon är en av mina äldsta kompisar som jag har kontakt med fortfarande :)

Issa: Issa och jag lärde känna varandra lite på sommaren 05. Jag,Teda och vårt dagis hade nämligen stängt vissa sommar veckor och det hade Issas med.. Därför gick vi alla 3 på ett annat dagis vissa sommarveckor..
Det började med att jag och Teda ville höra på hennes sån här McDonaldmusikleksak :D Sen så började vi i skolan och hon är också en av mina äldsta vänner♥

Sofie: Sofie började i vår klass i trean.. Jag var faktiskt inte så mycket med Sofie när hon började men sedan när jag kom tillbaka började jag vara med henne mer och mer :) Nu är också hon en av mina bästa vänner♥
De får berätta mer om sig själva senare :D
Gammal bild på klassen och prarellklassen i sexårs.. Teda är den som gapar stort och jag står längst till vänster,Isadora ser jag inte och Sofie gick inte här då!

Kram Andiii♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0