Hallojsan :D

Hello♥
Som ni märkt är det bara jag,Andrea som bloggar! Men det är så med dem andra,de bloggar inte alltid..
Fast det är fortfarande VÅRAN blogg!
Jag ska berätta lite om min dag!
I skolan var jag med tubbiestjejerna(det är kul att skriva så) och vi körde det vanliga!
IC-King,king med 2 rutor..
Fast det är så jobbigt när ALLA vill vara med,skönare när man bara är typ 4 eller 5
Sen efter skolan gjorde jag en header till mig själv!
Och 2 till min tävling..
Om ni vill vinna en header(man sätter dit era bilder sen :D ) så gå in på den här länken och säg vilken header ni vill ha,skriv sen på er blogg om tävlingen http://andilove.bloggplatsen.se/2011/09/06/6183907-tavling-vinn-en-header/
Om ni skriver om den här bloggen med får ni en länkelipänk :D
Sen var jag lite med Celiné men bara en halvtimme,sen gick jag hem och läste(läser PartyPrinsessan(för 3:dje gången) och Törst(för andra gången)!
Det är 2 böcker man bara MÅSTE läsa..
Kommer recensioner senare,men om ni vill ha en bra bokblogg så kan ni kolla in den här bloggen; http://minbokblogg.bloggplatsen.se/
Den är bra och jag tycker att ni ska kolla den! Om ni älskar böcker som jag är det en finfin blogg♥
Dagens låt är- Jason Derulo m. Don't wanna go home
Nu ska jag fortsätta läsa så vi hörs :)
Kram Andiii♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0