Följ oss via bloglovin!

Följ min blogg med Bloglovin
Gör det och vi blir evigt tacksamma :D
Dessutom,tipsa gärna om oss på era bloggisar♥
Just nu är det bara jag,Andrea-Andi,som har bloggat med de andra gör det så småning om  :)
Och en var inte med oss idag så hon får blogga imorgon!
Juste,den här låten lärde jag mig fullständigt på piano idag!http://www.youtube.com/watch?v=FlsBObg-1BQ
Adele-Set fire to the Rain!
Den är grym..
Kanske en video där jag spelar den snart :D
Under tiden kan ju ni vara snälla och tipsa era vänner om bloggen!Frankrike i sommras:D
Halsbandet fick jag av en av Tubbiesmedlemmarna i födelsedagspresent!
andra bilder från Nice,staden vi var i!
Nu ska jag göra läxor!

Hörs♥
Kramisar till er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0